وزیر دفاع: آماده همکاری برای بازسازی سوریه هستیم

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای ادامه همکاری‌ها با سوریه در مرحله بازسازی این کشور تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع: آماده همکاری برای بازسازی سوریه هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ امیر حاتمی روز سه‌شنبه در دیدار رسمی با فیصل‌المقداد انتصاب او را به عنوان وزیر امور خارجه سوریه تبریک و برای وزیر فقید خارجه سوریه طلب مغفرت کرد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمن از هیچگونه اقدام علیه ملت ایران دریغ نکرده است، افزود: در مورد سوریه نیز در سال‌های اخیر همین‌گونه بوده است.

حاتمی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده تصریح کرد: این اقدامات خصمانه دشمن از سر استیصال است.

وی در ادامه بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای ادامه همکاری‌ها با سوریه در مرحله بازسازی این کشور تأکید کرد.

فیصل‌المقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار اقدام تروریستی اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در ترور فخری‌زاده را از سوی دولت سوریه محکوم کرد.

وی تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح این سرزمین به رغم دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به حرکت و پیشرفت خود ادامه می‌دهد مایه افتخار است و قطعاً این ترورها ایران را از مسیر حرکت علمی و دفاعی متوقف نخواهد کرد.

وزیر خارجه سوریه در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده، دفتر یادبود این شهید والامقام را امضا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار