نانوایان متخلف پلمب و قطع سهمیه می‌شوند

اردبیل(پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل خبر داد نانوایانی که به صورت مکرر تخلفی را مرتکب شوند، واحد صنفی آنها پلمب و یا با قطع سهمیه روبه‌رو می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نانوایان متخلف پلمب و قطع سهمیه می‌شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل، رامین صادقی در جریان بازدید و بازرسی اکیپ‌های سیار تعزیرات حکومتی از نانوایان اظهار کرد: ما روی موضوع تهیه نان برای اقشار مختلف مردم حساس هستیم و در این زمینه از هیچ‌گونه تخلف و تخطی از قانون کوتاه نمی‌آییم.
او تصریح کرد: به دنبال وصول گزارش‌های مردمی در مورد گران‌فروشی، کم فروشی و همچنین رعایت نکردن موازین بهداشتی در شرایط کرونا در برخی از نانوایی‌ها، سرکشی سرزده‌ای را از واحدهای مختلف نانوایی در سطح شهر داشتیم که با تعدادی از تخلفات برخورد جدی و قانونی انجام شد.
رئیس سازمان صمت استان گفت: عمده این تخلفات گران‌فروشی و کم فروشی بوده که با همراهی شعبه سیار تعزیرات حکومتی سعی کردیم تا واحدهای متخلف را پلمب و یا قطع سهمیه کنیم.
صادقی افزود: ما روی موضوع تهیه نان و همچنین کم کردن دغدغه مردم در این زمینه حساس هستیم و اجازه نمی‌دهیم تا در این مسیر خللی ایجاد شود و قطعا با تأمین به موقع آرد مورد نیاز سعی و تلاشمان بر تهیه نان با کیفیت و مناسب و مطلوب برای شهروندان است.
او در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا به صورت اینترنتی با سامانه 135 تعزیرات حکومتی تماس برقرار کرده و گزارش تخلف نانوایی‌ها را ارائه کنند.
صادقی اضافه کرد: به هیچ وجه نانوایی‌ها حق دریافت مبلغ مازاد به عنوان وجه نایلون و یا سایر وسایل را از خریداران ندارند و در صورتی که تخلفی در این زمینه مشاهده شود، با نانوایان متخلف برخورد قانونی انجام می‌شود.
او ادامه داد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق، وضعیت تولید نان و کیفیت آن در ماه‌های اخیر ارتقا یافته و یک شرایط بهبود یافته‌ای را شاهد هستیم.
رئیس سازمان صمت استان اظهار کرد: در فرآیند تأمین و تهیه آرد مورد نیاز برای نانوایی‌ها مشکلی وجود ندارد و نانوایی‌های آزادپز و دولتی‌پز به مقدار مورد نیاز آرد تهیه کرده و نان مردم را پخته و در اختیار آنها قرار می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار