باخ: سال آینده می‌توانیم در ورزشگاه المپیک تماشاگر داشته باشیم

تهران (پانا) - رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از حضور تماشاگران در المپیک توکیو ابراز اطمینان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
باخ: سال آینده می‌توانیم در ورزشگاه المپیک تماشاگر داشته باشیم

‍ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک که برای دیدار با نخست وزیر ژاپن، یوشیهیده سوگا عازم توکیو شده است؛ از حضور مثبت تماشاگران برای بازدید از بازی‌های المپیک در سال آینده ابراز امیدواری کرد.

این نخستین سفر باخ به ژاپن پس از شیوع گسترده کووید۱۹ است که طی آن بازدید میدانی از شرایط و روند برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۲۰۲۱ و دیدار و گفتگو با مقامات بلندپایه ژاپنی در دستور کار قرارگرفته است.

پاندمی شدید کرونا و جولان آن در سراسر کشورهای جهان نخستین و بزرگترین تاثیر را بر بزرگترین رویداد دنیای ورزش گذاشت و تعویق یکساله آنرا رقم زد.

در چنین شرایطی حتی برگزاری کامل این رویداد با توجه به پیشرفت شیوع کرونا علیرغم وعده‌های شیرین ژاپنی‌ها و مسئولین IOC تحت الشعاع قرارگرفته است.

توماس باخ با ابراز خرسندی از تدوین اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا از حضور حداکثری تماشاگران ابراز امیدواری کرد و‌گفت:«ما واقعاً یک جعبه ابزار عظیم در کنار هم قرار داده‌ایم که تمام معیارهای مختلفی را که می‌توان تصور کرد در آن قرار خواهیم داد. سال آینده ما می‌توانیم ابزارهای مناسبی را از این جعبه ابزار خارج کرده و برای اطمینان از محیطی امن برای همه شرکت کنندگان در بازی‌ها، آنها را بکار ببریم. این مسئله همه ما را بسیار بسیار مطمئن می‌کند که سال آینده می‌توانیم در استادیوم المپیک تماشاگر داشته باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار