وزارت صنعت برای شناسایی گلوگاههای تولید و تجارت فراخوان داد
تهران(پانا)-معاون طرح و برنامه وزارت صنعت میگوید باید رویکردها و نگاه همه دستگاهها و نهادها به مقوله تولید، تغییر اساسی داشته باشد و موضوع تسهیل فضای کسبوکار تولید را به عنوان یک رسالت در سرفصل اقدامات خود قرار دهند.
![وزارت صنعت برای شناسایی گلوگاههای تولید و تجارت فراخوان داد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTE1ZDU0crkq/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHgtuA3M_70cYsAIKXaKdntA,,/MTE1ZDU0crkq.jpg)
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعید زرندی» در جلسه کارگروه بهبود فضای کسبوکار افزود: اصلاح فرآیندها و حذف رویههای مخل حوزه تولید و تجارت در راستای بهبود فضای کسبوکار در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: شناسایی گلوگاههای وزارت صنعت، معدن و تجارت که منجر به کندی فعالیتها و بروز نارضایتیهایی در ذینفعان شده و رفع آنها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
زرندی خاطرنشانکرد: در این خصوص از بسیاری تشکلها و فعالان این بخش درخواست کردهایم موضوعات را منعکس کنند.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت تاکیدکرد: باید رویکردها و نگاه همه دستگاهها و نهادها به مقوله تولید، تغییر اساسی داشته باشد و موضوع تسهیل فضای کسبوکار تولید را به عنوان یک رسالت در سرفصل اقدامات خود قرار دهند.
دفتر امور اقتصادی و سیاستهای تجاری وزارت صنعت محوریت جمعبندی این موضوعات را برعهده دارد.
ارسال دیدگاه