سامورایی‌ها راه آمریکا را ادامه دادند؛ ژاپن از حضور در کشتی قهرمانی جهان انصراف داد

تهران (پانا) - فدراسیون کشتی ژاپن به صورت رسمی اعلام کرد تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد این کشور در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نخواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سامورایی‌ها راه آمریکا را ادامه دادند؛ ژاپن از حضور در کشتی قهرمانی جهان انصراف داد

در حالی که براساس برنامه اعلام شده قرار است مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان از 12 تا 20 دسامبر ( 22 تا 30 آذر) به میزبانی بلگراد برگزار شود، یکی دیگر از کشورهای مدعی از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد برای حفظ سلامتی کشتی‌گیران و کادر فنی، تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی این کشور به مسابقات جهانی اعزام نخواهند شد، نوبت به فدراسیون ژاپن رسید تا طی خبری کوتاه به صورت رسمی اعلام کرد این کشور هم در مسابقات جهانی صربستان حضور نخواهد داشت.

در دوره قبلی رقابت‌ها که تابستان سال گذشته در قزاقستان برگزار شد، تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ژاپن به 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و 3 برنز دست یافته بودند و آمریکا هم 5 طلا و 2 برنز در کارنامه‌اش ثبت شد.

بدین ترتیب با غیبت ژاپن و آمریکا کار قهرمانی برای تیم‌های ملی ایران و روسیه آسان‌تر خواهد شد. کشتی آزاد و فرنگی ایران برای اولین و تنها بار در سال 2013 توانسته بود در مجموع مدال‌های دو رشته قهرمان جهان شود و حالا با غیبت کشتی‌گیران ژاپن و آمریکا فرصت تکرار تاریخ برای ایرانی‌ها فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار