رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد:

توسعه توریسم درمانی در آذربایجان‌شرقی به همت جهاددانشگاهی

خبرگزاری پانا:رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به توسعه توریسم درمانی در آذربایجان‌شرقی به همت جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در خصوص کاستن از آثار تحریم‌ها موفق عمل کرده است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، علیرضا یعقوبی در آستانه 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که در سطح کشور و استان بعد از انقلاب در حوزه‌های فعالیت خود موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی معمولا در عرصه‌هایی که برای کشور مشکل آفرین بوده، وارد شده و توانسته بخش بزرگی از این مشکلات را رفع کند.

یعقوبی یادآور شد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مربوط به وزارتخانه‌های بهداشت و علوم، گام‌های مهمی برداشته و فعالیت‌های مناسبی از خود نشان داده است.

یعقوبی ادامه داد: جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در خصوص فناوری‌هایی که نیاز حوزه بهداشت است وارد عمل شده و در بخش‌هایی مانند درمان ناباروری، کمک به درمان مناطق مرزی و توریسم درمانی بسیار موفق عمل کرده است.

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی می‌تواند به عنوان حلقه واسطی میان بخش‌های مختلف دانشگاه و صنعت عمل کرده و این حلقه مفقوده را در کشور ترمیم کند.

وی با اشاره به عملکرد خوب این نهاد انقلابی در حوزه فناوری‌های نوین و در نتیجه کاهش آثار زیانبار تحریم‌ها، گفت: با توجه به اعمال تحریم‌های متعدد از سوی دشمنان، جهاد دانشگاهی با ظرفیت‌های خود می‌تواند تحریم‌ها را بی‌اثر‌تر کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی در کاهش آثار تحریم‌ها موفق بوده و با ورود به عرصه تولید داروها می‌تواند موثرتر نیز باشد.

وی اظهار کرد: در مجموع این نهاد انقلابی با دارا بودن نیروهایی با تفکر جهادی و بسیجی نهادی تاثیرگذار بوده و با همین جهت‌گیری خود در سایر حوزه‌ها از جمله حوزه فرهنگ و علوم انسانی نیز به صورت موثر حضور دارد.

یعقوبی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک حلقه واسط در تمامی حوزه‌ها است یادآور شد: این نهاد در سطح استان در خصوص ارتقای سلامت و افزایش ایمنی سلامت نقش آفرین بوده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار