آغاز دور دوم بازدید های مدیرآموزش و پرورش منطقه چهار از مدارس

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در دور دوم بازدیدها از مدارس نظارت، تعامل و وقت گذاری حداکثری بر آموزش های مجازی لازم دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دور دوم بازدید های مدیرآموزش و پرورش منطقه چهار  از مدارس

محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار روند اجرایی تدریس غیر حضوری معلمان مدارس را در شبکه شاد و اطلس یادگیری دانش آموزان بررسی و آن را مطلوب ارزیابی کرد.

لونی در این بازدیدها ضمن تشکر از اقدامات مدارس در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پیگیری مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر نظارت دقیق مدیران و کادر اجرایی مدارس تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در حاشیه این بازدید ها، نظارت و تعامل و وقت گذاری حداکثری بر آموزش های مجازی را لازم دانست و اظهار کرد: مدارس به جهت حضور فیزیکی دانش آموزان تعطیل است و آموزش مجازی به هیچ عنوان تعطیل نیست و باید بیشتر از قبل پیگیری و رصد شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت حداکثری آموزش بیان کرد: لازم است مدیران محترم مدارس دقت و توجه لازم بر حضور تمام دانش آموزان در کلاس های آنلاین را مورد نظر قرار دهند و این نظارت و ارزیابی به صورت مستمر و هدفمند انجام شود برنامه ریزی، نظارت، کنترل و توجه حداکثری به امر آموزش مهمترین اصل در آموزش مجازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار