مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در شورای معاونین:

محدودیت های کرونایی نباید مانع آموزش صحیح شوند

زنجان (پانا) - بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت های کرونایی  نباید مانع آموزش صحیح شوند

در این نشست ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به محدودیت های ستاد کرونا و غیرحضوری بودن فعالیتهای آموزشی و پرورشی، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سلامت همه از جمله دانش آموزان اولویت اول جامعه و آموزش و پرورش است، اما این امر به این معنی نیست که آموزش و پرورش رسالت اصلی خود را در اولویت های بعدی قرار دهد و می بایست روند در زمان اعمال محدودیت های کرونایی با جدیت بیشتری پیگیری شود و این فرآیند دچار رخوت و سستی نشود.

رفیعی با تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار امیدواری کرد بهاری در عرصه تعلیم و تربیت روی دهد و روزهای آتی روزهای بالندگی نظام تعلیم و تربیت باشد.

وی ضمن تشکر از فرآیند گزینش و دست اندرکاران ذی ربط گزارشی از نحوه پذیرش دانشجویان در دانشگاههای فرهنگیان زنجان ارائه کرد.

در این جلسه اصغر ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان شیوه نامه ی اجرایی انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس در بستر شاد را برای اعضا تشریح کرد.

همچنین ایرج عماری رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص شکایات ثبت شده از اداره کل در سامانه های رسیدگی به شکایات اداره کل، سامد و سامانه شکایات سازمان بازرسی، مقدار و نحوه رسیدگی به آن ها گزارشی ارائه داد.

در ادامه مهدی صیادی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان در خصوص عملکرد، نقاط قوت و ضعف ، چالش ها و فرصت های آموزش و پرورش آن شهرستان به ارائه گزارش پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار