36 هزاردانش آموز شهید  ، محصول تربیت در تراز انقلاب اسلامی است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 36 هزار ، دانش آموز شهیدی که در دفاع مقدس تقدیم ، اسلام و انقلاب شد، محصول تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی بود .

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
36 هزاردانش آموز شهید  ، محصول تربیت در تراز انقلاب اسلامی است

علی موحدی در جمع فرهنگیان شهرستان گناوه اظهار کرد : 36 هزار دانش آموز شهیدی که در دفاع مقدس ، تقدیم ، اسلام و انقلاب شد، محصول تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی بود .
موحدی افزود : شهید حسین فهمیده ها ، بهنام محمدی ها ، حسین صافی ها ، محمد احمدی جوان و شهید حججی ها ، الگوه های بی نظیری هستند که علاوه بر اینکه خود ، محصول تربیت تراز انقلاب اسلامی بودند ، قطعا هدایت یافته و پرورش یافته ی ، معلمان تراز انقلاب هستند .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : مربیان امور تربیتی ، از پیشگامان عرصه دفاع مقدس بودند و در هدایت و راهنمایی سایر عزیزان بویژه دانش آموزان عزیز، به سمت دفاع شرافتمندانه از دین و میهن و حضور مسوولانه در دفاع مقدس ، نقش تاریخی و موثری داشتند .
علی موحدی از برگزاری یادواره های ، شهدای فرهنگی و شهدای دانش آموز در مدارس و برگزاری اردوهای راهیان نور را در جلوگیری از تحریف حقایق دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از به فراموشی سپردن آن ایام عزتمندی ، مهم و اساسی ، برشمرد و افزود : معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان برنامه های فاخر و موثری اجرا خواهد کرد و در این راه به همفکری ، همراهی و همدلی ، همه رزمندگان فرهنگی ، مدیران ، دبیران ، مربیان ومشاوران نیازمند است .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل تصریح کرد : در شرابط کرونایی ، عمده ی فعالیتهای فرهنگی و پرورشی در فضای مجازی بویژه در بستر شبکه « شاد » شبکه ملی آموزش وپرورش انجام خواهد شد و هیچ فعالیتی تعطیل نخواهد شد .
در این آئین ، از جمعی از مربیان ، مشاوران ، مدیران و سرگروههای درس تفکر وسبک زندگی ، در قالب طلایه داران تربیت شهرستان گناوه ، تقدیر و تجلیل شد.
در حاشیه ی این همایش از دارالقرآن و اردوگاه دانش آموزی ، شهدای دانش آموز این شهرستان بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار