اجرای طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر در کلیه مناطق عشایری استان اردبیل

اردبیل (پانا)- معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از اجرای طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر در کلیه مناطق عشایری این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر در کلیه مناطق عشایری استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسین گنجی در جلسه طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر ضمن تشریح شیوه نامه گفت: بایستی با مشارکت نهادهای مرتبط برنامه ریزی و تدابیر لازم را انجام دهیم تا شیوه نامه با توجه به شرایط و امکانات استان به نحو مطلوب اجرا شود.

او گفت: این طرح با مشارکت نهادهای مرتبط از جمله امور بانوان استانداری و اداره کل امور عشایری و اداره آموزش و پرورش عشایری در کلیه مناطق عشایری استان اجرا خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان همچنین افزود: تدابیر لازم جهت اجرای طرح در شرایط کرونایی پیش بینی شده و به روش های اقتضاعی اقدام لازم انجام خواهد یافت.

فریبا محمدلو ،مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل نیز آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای بهتر طرح اعلام کرد و خواست: در این خصوص لیست کلاس های مجری طرح در اختیار امور بانوان استانداری قرار گیرد.

در ادامه داوردان، معاون منابع انسانی اداره کل امور عشایری استان به منظور حمایت از زنان و دختران عشایر برای ایجاد صندوق اعتبارات خرد در مراکز یادگیری محلی شهرستان مشگین شهر و اصلاندوز آمادگی خود را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار