ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت دانش‌آموزان عشایری در کنکور هدفگذاری شده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از برنامه‌ریزی لازم به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشتگانه عشایری این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت دانش‌آموزان عشایری در کنکور هدفگذاری شده است

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه توجیهی کارشناسان عشایری و مدیران مدارس متوسطه دوم نظری این مناطق با اشاره به مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش استان نظیرکمبود فضای آموزشی اظهار کرد: کمبودها و مشکلات در مناطق محروم، مرزی و عشایری مضاعف است.

وی با تاکید بر محرومیت‌زدایی با اتکا به برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر افزود: در بحث کنکور اقدامات مناسبی در دست انجام است که با همکاری، تعامل و مشارکت معلمان، مدیران و همکاران تلاشگر مناطق شاهد ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور به ویژه در مناطق عشایری استان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضرورت توجیه دبیران پایه دوازدهم و ترغیب دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت مشاوران را خاطرنشان کرد و گفت: رفع کمبود امکانات و تجهیزات با اولویت مناطق محروم و عشایری در دستور کار قرار دارد تا جهشی محسوس به سمت تحقق عدالت آموزشی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش در شاخص‌های مربوط به پروژه مهر، استان اردبیل رتبه ۲کشور را کسب کرد، از تلاش شبانه‌روزی همه همکاران علی‌الخصوص مدیران مدارس عشایری قدردانی کرد

وحید خدابنده،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز گفت: رویکرد آموزش و پرورش گذر از ساختار هرمی به شبکه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت معلمان، مدیران و راهبران در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی است.

وی با ارائه گزارشی از تجهیزات توزیع شده در مناطق عشایری استان بر استفاده بهینه از همه امکانات موجود در راستای افزایش کیفیت آموزشی و بالاخص ارتقای آمادگی دانش‌آموزان عشایری پایه دوازدهم جهت حضور شایسته در کنکور سراسری سال آتی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار