بازدید الحسینی مشاور رسانه‌ای وزیر از مدارس منطقه 9

تهران (پانا) - به منظور پیگیری نحوه اجرای آموزش مجازی در بستر شبکه شاد، الحسینی مشاور رسانه‌ای وزیر و مسئول اجرایی شبکه شاد در وزارت آموزش و پرورش و اسماعیلی، کارشناس شبکه شاد به همراه محسنی‌نسب مدیر منطقه و محبت‌پور معاون آموزش ابتدایی  از مدارس شهید افشاریان و منیره عاصمی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید الحسینی مشاور رسانه‌ای وزیر از مدارس منطقه 9

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 9، در این بازدید الحسینی با اشاره به اینکه در مدت کمی که از آموزش مجازی گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود کیفیت آموزش مجازی در بستر شاد انجام شده است،گفت: طی هماهنگی‌هایی که با وزارت ارتباطات صورت گرفته توانسته ایم استفاده از شبکه شاد را برای استفاده دانش آموزان، معلمان و مدیران رایگان کنیم و شبکه شاد باعث شده تا فلسفه نحوه آموزش در کشور تغییر پیدا کند و یک رویکرد جدیدی در آموزش در دستور کار قرار گیرد. وی ابراز امیدواری کرد که با تولید تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز در داخل کشور و یا واردات این اقلام با قیمت مناسب بتوانیم آموزش مجازی را برای همه دانش‌آموزان میسر سازیم.

محسنی نسب ضمن تشکر از زحمات فراوانی که معلمان در طی آموزش مجازی متحمل شده اند، عنوان کرد شرایط اقتصادی وعدم توانایی بعضی از خانواده‌ها برای تأمین تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز جهت آموزش مجازی باعث محرومیت گروهی از دانش‌آموزان در استفاده از این بستر شده است.

مدیر منطقه با اشاره به لزوم بهره گیری از نظرات مدیران صاحب نظر و با تجربه مدارس که در خط مقدم آموزش مجازی هستند، افزود خوشبختانه مدیران مدارس با تدابیر خوبی که در شورای مدرسه اتخاذ کرده‌اند موفق به پوشش آموزشی تمامی دانش‌آموزان، حتی آن‌هایی که فاقد ابزار لازم جهت استفاده از شبکه شاد هستند را با روش‌هایی از قبیل آموزش خصوصی،الزام به تماشای آموزش تلویزیونی و...شدند.

در طی این بازدید ، مدیران مدارس ضمن ارائه گزارشی از نحوه حضور و زمان‌بندی کلاس‌های حضوری و غیر حضوری در ساعات تعیین شده مشکلاتی که در شبکه شاد وجود دارد را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار