فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

کشف بیش از یک تن تریاک در فارس در 72 ساعت گذشته/ دستگیری 12 نفر قاچاقچی

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از تن یک تن تریاک در استاندر 72 ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

ه گزارش خبرگزاری پانا، سردار سیروس سجادیان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در 72 ساعت گذشته پنج باند توزیع و انتقال مواد مخدر اکه حوزه فعالیت آنها در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان به طرف فارس بوده است در استان فارس، شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود: از این باندها یک هزار و 200 کیلوگرم تریاک کشف و 12 قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر شدند و همچنین 9 دستگاه خودرو و هشت قبضه سلاح نیز توقیف شد.


سجادیان همچنین گفت: این باندها قصد انتقال مواد مخدر از جنوب کشور به فارس برای مصرف و همچنین انتقال بخشی از این مواد به استان های تهران و البرز را داشتند.


فرمانده انتظامی استان فار س در ادامه به فعالیت های انتظامی استان از اول سال 92 تاکنون اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 11 تن مواد مخدر کشف و در این خصوص 251 نفر قاچاقچی، سه هزار و 66 نفر توزیع کننده، 64 حمل کننده و دو هزار و 46 نفر که مواد نگهداری می کردند ، دستگیر شدند.


سجادیان با بیان اینکه 29 نفر تبعه خارجی نیز در میان دستگیر شدگان حضور داشته اند، این اتباع را از کشورهای افغانستان، پاکستان و اندونزی عنوان داشت.

وی در پایان با بیان اینکه در مجموع شش هزار و 366 نفر در رابطه با مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ابتدای سال تاکنون دستگیر شده اند، ابراز داشت: در مجموع 31 باند متلاشی و در این خصوص 197 دستگاه خودرو، 44 دستگاه موتور سیکلت، 227 تلفن همراه و 17 قبضه سلاح کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار