آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) برگزار شد

زنجان (پانا) - آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) برگزار شد و در این مراسم از برگزیدگان طرح ملی داناب در استان زنجان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای این مراسم اسماعیل افشاری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان، اظهار کرد: بحث چالش آب، بحث جهانی بوده و در حال حاضر دیپلماسی آب در بین کشورهای مختلف در جریان است.

روح الله اجاقلو، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر لزوم آموزش مهارتهای اجتماعی، اظهار کرد: EDUCATION مفهومی است که در زبان فارسی به آموزش معنا شده است ولی این کلمه مفهومی فراتر دارد و آموزش و پرورش به خصوص آموزش مهارتهای اجتماعی را در بر می گیرد.

وی افزود: با بیان اینکه همه تحصیلات را آموزش های علمی و فناورانه تلقی می کنند و این فرهنگ نادرست در جامعه نهادینه شده است، ادامه داد: طرح هایی نظیر داناب، سبب شناخت و مطالعه دانش آموزان در عرصه های زیست محیطی، اجتماعی و یادگیری مهارتهای مختلف می شود که این مهم در سند تحول بنیادین مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه با اجرای طرح داناب، شاهد ارزش گذاری دانش آموزان در حوزه آب هستیم.

کامران جعفری رئیس مرکز جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز با اشاره به اجرای طرح ملی داناب، یادآور شد: آگاهی بخشی اغنایی تنها راهکار حل مشکلات حوزه آب به خصوص در زمینه کمبودها و محدودیت ها است.

در پایان از مدیران ساعی شهرستان ایجرود (رضا جعفری مدیر آموزشگاه شهید بهشتی روستای اینچه رهبری و جواد نبی لو مدیر آموزشگاه ایمان روستای اوزان) که بیشترین آثار دانش آموزی را ارسال کرده بودند و دانش آموزان برگزیده طرح داناب در پنج محور نشریه دیواری، نقاشی، عکس، داستان کوتاه و آزمونهای داناب تجلیل شد.

لازم به توضیح است دبیرخانه طرح داناب در اداره آموزش متوسطه دوره اول و حوزه آموزش متوسطه متمرکز بود و روح الله اجاقلو، احد امینی‌فر، زهرا سلیمانی و ناصر قاسمی مسئول برگزاری مسابقات در استان زنجان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار