مدیركل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت:

برپایی محافل قرآن کریم از دست آورد های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری پانا: مدیركل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: برپایی محافل قرآنی از دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی است و گسترش آن فضای معنوی و سلامت جامعه را در پی دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سیف الله سهرابی در محفل انس با قرآن كریم در امامزاده حمزه رضا (ع) روستای زیارت شیروان، گفت: انس با قرآن موجب اطمینان قلب و آرامش انسان‌هاست و بر این اساس باید زمینه را برای انس اقشار جامعه با این كتاب آسمانی ییشتر فراهم كرد.
وی یكی از نشانه‌های توجه به قرآن را اهتمام به جوانب و ظواهر قرآن برشمرد و افزود: هر چه وابستگی ما به قرآن بیشتر باشد اهتمام به رعایت موازین قرآن جدی‌تر می‌شود.
حجت الاسلام سهرابی ماه مبارك رمضان را بهترین فرصت برای شناسایی ظرفیت‌های قرآنی دانست و گفت: قرآن كریم كتاب هستی و برنامه هدایت است و خشوع در برابر آیات قرآن زمینه ساز هدایت قرآنی است و در این ماه پر فضیلت باید بیشترین بهره را از این كتاب وحی برد.
مدیركل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حافظان و قاریان قرآن كریم را چراغ هدایت جامعه دانست و افزود: انس با قرآن كریم نقش تاثیرگذاری در تربیت و پرورش فرزندان ما به عنوان آینده سازان كشور ایفا می‌كند.
حجت الاسلام سهرابی گفت: با تدبر و توجه به آیات قرآن كریم مسیر هدایت انسان به سوی رشد و كمال از ناحیه خداوند فراهم می‌شود و بدون شك كسانی كه با قرآن كریم مانوس هستند، مسیر زندگی دنیا را به سلامت طی می‌كنند.
محفل انس با قرآن كریم در امامزاده حمزه رضا (ع) روستای زیارت شهرستان شیروان با حضور صدیق محمود صدیق منشاوی قاری مصری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار