نیکبخت:دیدار با خانواده شهدا ضامن تقویت روحیه انقلابی است

تهران(پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، رضابخش فخیمی،کارشناس مسئول حراست و عطاردی کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران منطقه، در آغازین روزهای سال تحصیلی، به دیدار خانواده شهید دانش آموز، سید محمود سعادت آگاه رفتند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت:دیدار با خانواده شهدا ضامن تقویت روحیه انقلابی است

مهدی نیکبخت با اشاره به فداکاری دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: از مجموع شهدای دفاع مقدس، تعداد قابل توجهی شهید از قشردانش‌آموز بودند که سربلندی و امنیت امروز را برای ملت ایران با همان سن و سال نوجوانی به ارمغان آوردند و الگویی وارسته و شایسته برای دانش آموزان امروز هستند که به ایثار آنها افتخار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و تکریم آنان وظیفه همه آحاد مردم و مسئولان است. به گفته مقام معظم رهبری مد ظله العالی: "امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست."
وی اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است. این فرهنگ متعالی الگو و سرمشقی برای تعالی و شکوفایی جامعه است.
نیکبخت افزود: امیدواریم لیاقت خدمت صادقانه به خانواده ها و دانش آموزان منطقه به ویژه خانواده شهدا را داشته و در این مسیر پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم. که این خدمت توفیق الهی است و موجب خیر و برکت خواهد بود لذا باید با تمام توان برای آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم تلاش کرد.تا آرمانهای والای مورد نظر شهیدان وطن محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار