دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت:«دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در هفته گردشگری با حضور جمعی از مدیران تأسیسات گردشگری در زنجان برگزار می‌شود.»

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار می‌شود

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار داشت: «مدیریت ارتباط با مشتری مفهومی سیستماتیک و البته کاربردی دارد. یکی از پرکاربردترین دوره‌های آموزشی، دوره مهارت‌های ارتباط با مشتریان است.»

ارجمند افزود: «هدف این دوره آشنایی مخاطبان با تکنیک‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر است در این دوره ۳۰۲ نفر از مدیران تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی در هفته گردشگری برگزار خواهد شد .»

اظهار داشت: «این دوره به‌گونه‌ای طراحی گردیده بود که پیش‌نیاز دوره‌های آتی سازمان بوده است و آموزش مدیران گردشگری در اولویت اداره کل میراث فرهنگی است. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که به‌صورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در جهت ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه می‌سازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار