۳ اخطار کتبی و تذکر به تاسیسات گردشگری استان زنجان در ایام محرم

زنجان (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از انجام 110 مورد بازدید نظارتی به منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم از تاسیسات گردشگری استان خبر داد و به صدور سه مورد اخطار کتبی و تذکر طی هفته اخیر اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
۳ اخطار کتبی و تذکر به تاسیسات گردشگری استان زنجان در ایام محرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند در این باره گفت: «با اشاره به موج سفر به دلیل ایام محرم به استان زنجان، فعالیت تمام تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پس از پنج ماه آغاز شده است و با توجه به لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، رعایت تمام موازین ارائه شده در دستور کار فعالیت تاسیسات گردشگری استان قرار گرفته و این اداره کل به صورت مستمر در حال نظارت بر اجرای ضوابط ارائه شده است.

ارجمند افزود: «تمام تاسیسات و واحدهای گردشگری زنجان از پنجم خرداد ماه سال‌جاری به‌صورت فعال با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال ارائه خدمات به متقاضیان هستند. که در این مدت تاسیسات گردشگری در سطح استان 65 تذکر و 14 اخطار دریافت کردند.

طی یک هفته گذشته با توجه به تعداد مسافران در استان، 110 مورد بازدید نظارتی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تاسیسات گردشگری به عمل آمده است. تاکنون نظارت‌های انجام شده با تذکر و اخطار همراه بوده اما هیچ یک از واحدها و تاسیسات گردشگری استان پلمب نشده‌اند. بیشتر این اخطارها متوجه واحدهای پذیرایی گردشگری بود و تنها می‌توان گفت یک دهم واحدهای اقامتی اخطار یا تذکر دریافت کرده‌اند.»

او گفت: «همچنین پیرو تذکرات قبلی مسئله مناسب سازی تاسیسات گردشگری جهت استفاده جانبازان، معلولین و افراد کم توان نیز مورد توجه واقع شد. استان زنجان دارای حدود 324 تاسیسات گردشگری اعم از هتل و میهمان پذیر، اقامتگاه بوم گردی، واحدهای خدماتی و پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار