فرماندار شهرستان دیر:

زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان دیر فراهم شود

دیر(پانا)_ فرماندار شهرستان دیر گفت زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان دیر فراهم شود

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان دیر فراهم شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر ، کریم علی حسنی صبح شنبه در آئین زنگ بازگشایی مدارس شهرستان دیر، اظهارکرد: امسال بازگشایی مدارس و سال تحصیلی متفاوتی داریم و کار برای دانش‌آموزان، اولیا و متولیان آموزش و پرورش سخت است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز تصریح کرد: سلامتی دانش‌آموزان و نگرانی خانواده‌ها در اولویت قرار دارد و معلمان باید با برنامه‌های خلاقانه حداکثر سعی و تلاش خود را برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان بکار گیرند.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: باید تلاش کنیم پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شهرستان دیر در تمامی دروس از متوسط استانی بالاتر باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز گفت: در شرایط فعلی، حفظ سلامت و جان دانش‌آموزان از آموزش مهم‌تر است و آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها در این مسیر حرکت می‌کند.

احمد عبدالله زاده با تأکید بر اینکه مدیران باید شبکه ارتباطی خانه، معلم و دانش‌آموز را فعال کنند و این رمز موفقیت ماست، افزود: امروز آموزش و پرورش تحت نظارت ملی است و جامعه هر روز این نهاد را رصد می‌کند و ما باید پاسخگوی این اعتماد باشیم.

وی بابیان اینکه با همکاری و همراهی یکدیگر می‌توانیم از چالش‌های پیش رو عبور کنیم، عنوان کرد: در زمینه آموزش حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

عبدالله زاده حمایت و مشورت همه بزرگان و ادارات را قوت و بازویی برای آموزش و پرورش دانست و افزود: از امروز مدارس کشور باز می‌شوند اما حضور دانش‌آموزان اختیاری است.

وی با اعلام اینکه آموزش تعطیل نخواهد شد و این مسیر را به جلو خواهیم برد، یادآور شد: آموزش و پرورش چه به صورت حضوری یا شبکه شاد و آموزش‌های تلویزیونی این اطمینان را به جامعه می‌دهد که هیچ دانش‌آموزی از آموزش عقب نماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: والدین همچون سال‌های گذشته به ما اعتماد کنند تا فصل نوینی را رقم بزنیم.

امام جمعه بندر دیر نیز گفت: اکثر مستمعین ما در عزاداری‌های دهه اول نسل نوجوان و جوان بودند که مسائل بهداشتی را رعایت کردند و این تجربه‌ای برای مدارس ماست.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با تأکید بر لزوم همکاری خانواده‌ها با معلمان و آموزش و پرورش افزود: بیش‌ترین انتظار ما از خود دانش‌آموزان است که بالغ و رشید هستند و به حدی از رشد رسیده‌اند که بدانند این مهمان ناخوانده حالا حالاها از بین ما نمی‌رود.

وی بابیان اینکه خانواده‌ها در آموزش حضوری یا غیرحضوری فرزندان خود انتخابگر باشند، خاطرنشان کرد: همان‌طوری که بازار و ادارات ما باز است، نمی‌شود بگوییم علم و دانش تعطیل باشد و اگر همه دست به دست هم دهیم و دانش‌آموزان فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند قطعا سال تحصیلی را با موفقیت سپری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار