شناسایی و پرداخت حق بیمه 6 هزار خانوار توسط کمیته امداد فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از امضای تفاهم نامه‌ای فی ما بین کمیته امداد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس در راستای شناسایی 6 هزار خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند و پرداخت حق بیمه سالانه آنان توسط کمیته امداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و پرداخت حق بیمه 6 هزار خانوار توسط کمیته امداد فارس

محمد بذرافشان، امروز به خبرنگاران گفت: کمیته امداد به منظور اجرای اهداف و حمایت‌های اجتماعی خود از مددجویان، سعی در توسعه بیمه‌های اجتماعی به عنوان حرکتی هدفمند و یکی از راه‌های خروج آنان از چرخه حمایتی دارد.

او ادامه داد: توسعه بیمه‌های اجتماعی روستاییان و عشایر یکی از راه‌های خروج آنان از چرخه حمایتی است که این نهاد از سال 1386 تاکنون اقدام به پرداخت حق بیمه روستاییان و عشایر به صندوق بیمه کرده است.

به گفته او در حال حاضر حق بیمه 8 هزار خانوار با سرانه ماهیانه 275 هزار ریال پرداخت می شود که حدود یک هزار نفر از مزایای این صندوق برخوردار شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید که طبق آن مقرر شد 6 هزار خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند؛ شناسایی و حق بیمه سالانه آنان توسط کمیته امداد به صندوق پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار