سوگواری سالار شهیدان در دارالقرآن معصومین (ع) منطقه12

تهران( پانا) - زهرا‌ صادقی، مدیر دارالقرآن معصومین(ع) محرّم را زیباترین نگارخانه در قلب هستی بیان کرد که زمین و آسمان و ملک و ملکوت و عرش و فرش را شگفت زده کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سوگواری سالار شهیدان در دارالقرآن معصومین (ع) منطقه12

زهرا‌ صادقی، مدیر دارالقرآن معصومین علیهم السلام در گفت و گو با پانا عنوان کرد: محرّم، زیباترین نگارخانه در قلب هستی است، که زمین و آسمان و ملک و ملکوت و عرش و فرش را شگفت زده کرده است. به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و با توجه به شیوع بیماری کرونا عزاداری و فعالیتهای این مرکز در فضای مجازی صورت گرفته است.

وی افزود: ۸ شب کنفرانس مجازی از شب اول محرم تا شب هشتم با حضور حجت الاسلام محسن شریعت پناه، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئول امور فرهنگی نهاد رهبری در همان دانشگاه، ده شب هیئت مجازی با سخنرانی حجت الاسلام اسلامپور و سه شب مقتل خوانی توسط حجت الاسلام سیدرضا اسلامبولچی از ۱۱ محرم تا ۱۳ محرم برگزار خواهد شد.

صادقی گفت: کارگاه مجازی با بچه اول ها ، معجزه تربیت ، بچه ها بچه نیستند توسط دکتر محسن شریعت پناه و تهیه فیلم کوتاه با عنوان عزادار کوچولو که ۵ روز متوالی در کانال برای نوآموزان قرار می گیرد. تاکنون چندقسمت آن بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: تهیه کلیپ تصویری با عنوان عاشورا به روایت آقا مجتبی تهرانی در مورد اصحاب عاشورا به تعداد ۱۰ مورد و هرروز یکی از آن ها بارگذاری شد.

او بیان کرد: همکاری با گروه تولید محتوای اداره منطقه ۱۲ و اداره کل و ساخت و ارائه پوستر کلیپ تصویری و فتوکلیپ در رابطه با ایام محرم انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار