رئیس پلیس راه گیلان:

محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل”

رشت ( پانا) - رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل” و بالعکس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل”

به گزارش پایگاه خبری پلیس راه گیلان، رئیس پلیس راه استان، از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم "رشت - قزوین" و "آستارا - اردبیل" و بالعکس خبر داد.

جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به در پیش تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان گیلان و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و "آستارا - اردبیل" و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: در محور "رشت - قزوین" و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ تا ۲۴۰۰ روز‌های پنج‌شنبه ۶ شهریور و یکشنبه ۹ شهریور ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه ۶ شهریور و یکشنبه ۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ در محور قدیم "آستارا - اردبیل" و بالعکس ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار