شورای ایده پردازی معاونت پرورشی و فرهنگی، مهمترین مرجع تصمیم سازی در این حوزه است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت شورای ایده پردازی معاونت پرورشی وفرهنگی، مهمترین مرجع تصمیم سازی در حوزه فعالیتهای پرورشی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای ایده پردازی معاونت پرورشی و فرهنگی، مهمترین مرجع تصمیم سازی در این حوزه است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش بوشهر، اولین جلسه شورای ایده پردازی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در محل دفتر این معاونت برگزار شد.
علی موحدی ضمن قدردانی و سپاس از حضور ارزشمند اعضاء شورای ایده پردازی معاونت اظهار کرد: نگاه ما به این شورا، نگاه ویژه ای است و مهمنرین مرکز و مرجع تصمیم سازی برای فعالیتهای پرورشی، فرهنگی، هنری، قرآنی، و مشاوره ای است و قطعا باید ایده های نو، خلاقانه و فاخر در این شورا مطرح شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: سعی ما بر این است که از فکر شما نخبگان، برای پیشبرد بهتر برنامه های تربیتی استفاده کنیم.

موحدی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال خاص ترین و متفاوت ترین سال تحصبلی در دهه های اخیر را تجربه خواهیم کرد، انتظار داریم این شورا برای سال تحصیلی جدید، بتواند در حوزه تولید محتوای پرورشی و فرهنگی، بسته های وبژه ای را طراحی و تنظیم کند.
در این جلسه در خصوص طرح معرفی دانش آموز تراز انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار