بهرهگیری از مشارکت جامعه در تولید بستههای تربیت و یادگیری
تهران (پانا) - یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای هماهنگی علمی با حضور مدیران ستادی، مدیران سازمان و اعضای حقیقی شورا تشکیل و کلیات شیوه نامه ظرفیت شناسی و بهره گیری از مشارکت جامعه در تولید بستههای تربیت و یادگیری مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست که امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر، ساکی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش، مدیران کل دفاتر ستادی و سازمانی حضور داشتند؛ حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان ضمن اشاره بر تأکید اسناد بالا دستی بر مشارکت بخشهای مختلف جامعه در تولید بستههای تربیت و یادگیری، بر عزم و تصمیم سازمان در زمینه سازی بهره گیری از ظرفیت بخشهای مختلف جامعه در تولید بستههای یادگیری تأکید کرد.
بر اساس نسخه اولیه این شیوه نامه که از سوی حسن مظاهری ارائه شد، سازمان با توجه به اقتضائات و حساسیتهای بستههای تربیت و یادگیری مشارکت را در ۱۰ سطح طبقهبندی کرده و با استفاده از تجربه سازمانی و برنامه عمل مشخص، برنامهای ۱۰ ساله برای تنظیم رابطه سازمان و بخشهای همکار تنظیم خواهد کرد.
اعضای جلسه ضمن حمایت و تأکید بر اجرای این برنامه بر توجه به عدالت آموزشی، پاسداری از وظیفه ملّی سازمان، ایجاد ابداع و نوآوری در مشارکت، ترسیم راهبرد مشخص در مشارکت، توجه به پیوست رسانهای طرح، توجه به مناسبات فرهنگی، سیاسی و مالی ذیل اجرای طرح، توصیه به عملیاتی سازی طرح و بهره گیری از تجربه مسیر اجرا و اصلاح چشم انداز تأکید داشتند.
ارسال دیدگاه