در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با رئیس قوه مقننه مطرح شد؛

باید به سمت فرهنگسازی بیمه نامه‌های آینده‌ساز حرکت کنیم

تهران (پانا)- رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با رئیس مجلس یازدهم می‌گوید در زمینه همگانی‌سازی بیمه‌های زندگی و شناسایی قابلیت‌ها و مزیت‌های آن، اقدامات خوبی انجام شده اما باید به سمت فرهنگسازی عمومی بیمه‌های آینده‌ساز حرکت کنیم.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
باید به سمت فرهنگسازی بیمه نامه‌های آینده‌ساز حرکت کنیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی «غلامرضا سلیمانی» تاسیس مرکز ملی مدیریت ریسک را یک تحول بزرگ در تعادل اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز فعالان حوزه کسب و کار، تولید و خدمات، شبکه‌های واردات و صادرات و بنگاه‌های دیگر اقتصادی می‌توانند در فضای امن و آرام به فعالیت بپردازند.

رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با محمدباقر قالیباف با اشاره به آمار بالای پرونده‌های دارای مقصر و متواری در صنعت بیمه گفت: در سال ۱۳۹۸ صندوق تامین خسارت‌های بدنی به ۲۲ هزار و ۹۳۷ پرونده دارای مقصر و متواری رسیدگی و خسارت پرداخت کرده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش از پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان خسارت در سال۹۸ به عنوان یکی از دستاوردهای صنعت بیمه یاد کرد و گفت: اهتمام جدی صنعت بیمه برای پرداخت خسارت‌های وارده به بیمه گذاران یکی از وظایفی است که با افتخار به آن عمل کرده‌ایم.

سلیمانی ملاقات با رئیس قوه مقننه به عنوان فرصتی مناسب برای تعامل اهالی صنعت بیمه و اعضای خانه ملت یاد کرد و گفت: در زمینه همگانی‌سازی بیمه‌های زندگی و شناسایی قابلیت‌ها و مزیت‌های آن، اقدامات خوبی انجام شده اما باید به سمت فرهنگ‌سازی عمومی بیمه‌های آینده‌ساز حرکت کنیم.

در این دیدار رئیس مجلس یازدهم نیز با ابراز خرسندی از عملکرد صنعت بیمه در حوزه رشد اقتصادی و همچنین مسوولیت اجتماعی، اظهار کرد: اگر ریسک‌های موجود کشور با تکیه بر اصول و قواعد بیمه‌ای مدیریت شود در هنگام وقوع حوادث و بحران، هیچ نیازی به ورود دولت و حاکمیت وجود نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار