از راهیافتگان به مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن تجلیل شد

پاکدشت (پانا)- کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از اختتامیه مسابقات مجازی قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
از راهیافتگان به مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن تجلیل شد

هادی علی عسگری کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در خصوص برگزاری مسابقات مجازی قرآن گفت: سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در تابستان امسال به صورت مجازی برگزار شد. با توجه به محدودیت های ایجاد شده در اثر شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری، تمام فرآیند های دریافت و داوری آثار در هر دو مرحله مقدماتی و نهایی به صورت غیر حضوری انجام شد. داوری بخش نهایی مسابقات بصورت ارتباط تصویری آنلاین برگزار شد.

علی عسگری در ادامه افزود: زینب حسنی دانش آموز آموزشگاه شهدای فرون آباد در رشته حفظ ویژه ده جزء قرآن کریم به مرحله فینال راه یافت و جزء بهترین ها قرار گرفت. الهه کریمی، در رشته تفسیر، هانیه میر قادری در رشته حفظ عمومی از مدرسه شیخ مفید، راضیه باجلان از مدرسه شهدای مظفر در رشته حفظ ویژه پنج جزء قرآن کریم به مرحله استانی ماقبل نهایی راه یافتتند که از مدیران، معاونان و خانواده های آنان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

علی عسگری در ادامه افزود: همچنین ازحافظین کل و قاریان برتر برای حضور در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمده و تعدادی از آنان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی انتخاب می‌شوند. ازنفرات اول مسابقات، در مرحله مقدماتی بین المللی، برای اعزام به کشورهای مختلف دعوت خواهد شد و هر دانش آموز که رتبه اول بین المللی را کسب کند بدون آزمون وارد دانشگاه سراسری خواهد شد.

علی عسگری در پایان افزود: همچنین بخش پژوهشی سی ‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور از تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه بصورت مجازی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار خواهد شد. مسابقات فرهنگیان در رشته های قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام و مسابقات بخش پژوهشی دانش آموزان در رشته های نهج البلاغه، احکام، انشای نماز، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد. آیین اختتامیه و اعلام نتایج و اسامی برگزیدگان این رویدادهای قرآنی نیز بصورت مجازی و بصورت پخش زنده از طریق صدا و سیما با اجرای برنامه های متنوع و جذابی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار