بازارچه‌های صنایع دستی در اردبیل راه اندازی می‌شود

اردبیل (پانا)- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل خبر داد در راستای رونق تولید و فروش تولیدات صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی بازارچه‌های صنایع دستی در اردبیل راه اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه‌های صنایع دستی در اردبیل راه اندازی می‌شود

به گزارش اداره میراث فرهنگی استان اردبیل، ناصر محمودی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: در راستای مکان‌یابی برای راه‌اندازی آموزش صنایع‌دستی مسئول قرارگاه فاطمه الزهرا (س) از مدرسه جعفر اسلامی و بقعه شیخ کلخوران بازدید کرد.

او بیان کرد: این بازدید در راستای بررسی ایجاد امکان برای آموزش‌های صنایع‌دستی با هدف بسترسازی برای ایجاد اشتغال و حمایت از قشر محروم جامعه با همکاری قرارگاه فاطمه الزهرا (س) و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل مدرسه جعفر اسلامی انجام شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: امکان ایجاد بازارچه‌های روز در محل مجموعه شیخ کلخوران از دیگر مواردی بود که در بازدید از این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

محمودی از راه‌اندازی بازارچه‌های موقت در ورودی‌های اصلی شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: مقرر شد دو طرف همکاری ضمن امکان‌سنجی‌های لازم طبق تفاهمنامه منعقده اقدامات لازم را انجام دهند.

او عنوان کرد: رونق تولید و فروش تولیدات صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سال ۹۹ با توجه به شعال سال بوده و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا با راه‌اندازی بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها زمینه برای تحقق این مهم را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار