فرماندار در بازدید از پروژه های آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

تلاش داریم تا هفته دولت چندین پروژه نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم

شبانکاره(پانا)_فرماندار دشتستان و هیئت همراه، بخشدارشبانکاره، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، رئیس و معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه و مسئولین بخش پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش منطقه را مورد بازدید قرار دادند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش داریم تا هفته دولت چندین پروژه نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، نوروزی فرماندار دشتستان پس از بازدید از پروژه های نیمه تمام سالن ورزشی آموزش و پرورش، ساختمان مدرسه سه کلاسه در حال احداث شهید صدر دهداران علیاء و ساختمان جدید خوابگاه دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم (ع)خلیفه اظهار کرد : امروز6 مردادماه تعداد 9 پروژه نیمه تمام رادر سطح شهرستان مورد بازدید قرار دادیم که امید است با تصمیماتی که اتخاذ خواهد شد بتوانیم روند بهره برداری از تعدادی از این پروژه را تا هفته دولت به انجام برسانیم.

همچنین در ادامه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تصریح نمود: یکی از اقدامات مهمی که طی سنوات گذشته و با همراهی مسئولین استانی و ملی انجام گرفت تجهیز 5554 کلاس درس به سیستم سرمایشی استاندارد است که خوشبختانه این اقدام بخش مهمی از نیاز ما را در طول سال تحصیلی مرتفع کرد.

مرادی یادآور شد: همه کلاس های ما در استان به سیستم سرمایشی مجهز هستند منتها به دلیل استهلاک این وسایل نیاز است بتوانیم با تهیه وسایل جدید این نیاز ها را در طول سال مرتفع نماییم.

وی در ادامه تاکید کرد: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال 63 پروژه با 370 کلاس درس و زیر بنای 63 هزار متر مربع به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار