طرح آشتی با آموزش در کرمان کلید خورد

اجرای این طرح ۲۸۹۱ دانش‌آموز را در مناطق جنوبی کرمان تحت پوشش قرار می‌دهد و به مدرسه بازمی‌گرداند

تهران (پانا) - آیین آغاز طرح آشتی با آموزش با هدف پوشش تحصیلی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استان کرمان باحضور مسئولان وزارتخانه و مدیران استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح آشتی با آموزش در کرمان کلید خورد

در این مراسم که پیش از ظهر امروز شنبه ۴ مردادماه ۹۹ برگزار شد مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی به صورت آنلاین با مدیران استان کرمان در افتتاح طرح آبا همراه شد.

گودرز شاهمرادی و رسول پاپایی مدیران کل آموزش از راه دور و شوراهای آموزش و پرورش و میراحمدی مدیر موسسه خیریه دارالاکرام از تهران در این مراسم شرکت داشتند. احمد اسکندنسب مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار، روسای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی استان کرمان و فرمانداران این شهرها از استان کرمان در این برنامه حضور یافتند.

طبق اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش کرمان اجرای این طرح ۲۸۹۱ دانش‌آموز را در مناطق جنوبی کرمان تحت پوشش قرار می‌دهد و به مدرسه بازمی‌گرداند.

طرح آشتی با آموزش یکی از بسته‌های تحولی است که دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و دورافتاده را با کمک فناوری نوین و مشارکت خیرین و شوراهای آموزش و پرورش با کلاس‌های اقماری و آموزش‌های آنلاین تحت پوشش آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

هزینه‌های مادی اجرای طرح در جنوب کرمان را موسسه خیریه دارالاکرام با مدیریت میراحمدی تقبل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار