در راستای طرح ملی پویش آجر به آجر؛

نجفی: پروژه های خیرساز شهرستان ملکان به تنهایی برابر با استان همجوار ماست

تبریز(پانا) - معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در جلسه با روسای آموزش و پرورش استان گفت جذب مشارکتهای خیرین و احداث مدارس خیرساز در منطقه ملکان به اندازه استان های همجوار است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نجفی: پروژه های خیرساز شهرستان ملکان به تنهایی برابر با استان همجوار ماست

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملکان؛ نجفی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی در نشست هم اندیشی طرح ملی آجر به آجر گفت: رویکرد جمع سپاری در گسترش مشارکت های مردمی و ارج نهادن به کمک های خیرین خرد و کلان، مهم ترین استراتژی طرح ملی پویش آجر به آجر است.
وی با تشریح عملکرد و سقف تعهدات خیرین در استان افزود: جذب مشارکتهای خیرین و احداث مدارس خیرساز در منطقه ملکان به اندازه استان های همجوار صورت پذیرفته و این موفقیت نشان از همت و تلاش مسئولین آموزش و پرورش منطقه ملکان دارد.

مدیر آموزش و پرورش ملکان نیز در این جلسه گفت: پویش ملی آجر به آجر از دو سال قبل در منطقه ملکان با بیش از 20 مورد طرح در حال اجرا بوده و با قدرت و سرعت ادامه خواهد یافت.

حمید نیکجو افزود: از زحمات مسئولین محترم سابق و مساعدت های مسئولین ارجمند فعلی شهرستان و نیز اداره کل محترم آموزش و پرورش و اداره کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین نیک اندیش در تعامل با آموزش و پرورش و کسب موفقیت در حوزه جذب مشارکت های خیرین و احداث 53 مدرسه خیرساز در مدت 48 ماه تشکر و قدردانی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار