معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین و زمینه سازی جهت تحقق اهداف دوره های تحصیلی

سنندج(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد شهرستان ها و مناطق در تدوین برنامه های سال 99، باید اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین و زمینه سازی جهت تحقق اهداف دوره های تحصیلی را مورد توجه قرار دهند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین و زمینه سازی جهت تحقق اهداف دوره های تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی در اولین نشست ویدیو کنفرانس آموزشی_ توجیهی تدوین برنامه سال 99 که با حضور اعضای شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین و رابطین شهرستان ها و مناطق برگزار شد؛ بر اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین و زمینه سازی جهت تحقق اهداف دوره های تحصیلی تاکید کرد.

محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی، اجرای بهینه این موضوع در دستگاه گسترده و پیچیده آموزش و پرورش را یک اولویت اجتناب ناپذیر قلمداد کرد.

وی از برنامه ریزی به عنوان پیوستار موفقیت و رشد سازمانی نام برد و با تاکید بر اینکه حوزه برنامه ریزی نیاز به برنامه ریزی دارد؛ گفت: امر برنامه ریزی رکن اساسی مدیریت و رفتار سازمانی است و این سهم جز با تعامل عینی سطوح مختلف قابل اجرا نیست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در ادامه با استناد به تئوری مدیریت " مسیر-هدف" و تشریح آن، نحوه پیشبرد برنامه های عملیاتی در آموزش و پرورش را مطابق آموزه های این تئوری تشریح کرد.

همچنین در ادامه این نشست حسین پناهی رئیس گروه طرح و برنامه استان نیز فرآیند و فرمت های مربوط به تنظیم برنامه سال 99 در سطح شهرستان و مناطق را تشریح و تبیین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار