مشکلات مجموعه پل معلق هیر بر طرف می شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل اعلام کرد مشکلات موجود اعم از زیرساخت های اساسی از جمله راه های ارتباطی و پارکینگ پل معلق تمام شیشه ای هیر برطرف می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مجموعه پل معلق هیر بر طرف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام در جلسه بررسی مشکلات شهر هیر که با حضور دستگاه های متولی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه پروژه پل معلق آبرو و حیثیت اردبیل است و باید هر چه سریع تر مشکلات زیرساختی این مجموعه برطرف شود.

او با اشاره به اینکه با انتخاب مشاور مشکلات موجود احصا می‌شود گفت: علاوه بر استفاده از نظریه کارشناسی مشاور طرح با انتخاب یک مشاور دارای رتبه جهت تهیه نقشه گردشکری برای افزایش راندمان ارزش افزوده منطقه و کارکرد اراضی می توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه اجرایی مرتبط و فرماندار اردبیل خواست با بازدید میدانی و برگزاری جلسه فوق العاده وضعیت این شهر را بررسی و جهت حل آن تلاش کنند.

بهنام جو با بیان اینکه باید مشاور طرح جامع شهر هیر نیز در مورد بازنگری طرح نظرات کارشناسی خود را اعمال کند افزود: تراکم ترافیکی شهر هیر ظرفیت مسافران تابستانی را ندارد و باید برای این موضوع شورای ترافیک نیز بصورت حضوری نظریه کارشناسی و اعمال قانون را مورد توجه قرار دهد.

او ادامه داد: ۵ هکتار زمین برای احداث پارکینگ برای ۲ هزار خودرو در این مجموعه در نظر گرفته شده و شهردار هیر و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل در رابطه با صدور پروانه بهره برداری نیز گفت: مدیر پروژه باید اسناد و مدارک لازم را جهت تهیه پروانه بهره برداری ارائه دهد.

بهنام جو با بیان اینکه پروتکل بهداشتی در مجموعه پل معلق هیر باید رعایت شود گفت: مدیریت مجموعه با در نظر گرفتن همه جوانب باید اقدامات لازم را جهت رعایت مسایل بهداشتی اعمال کند. البته از ظرفیت۶۰۰ نفری ۲۰۰ نفر از پل استفاده می کنند.

او گفت: علاوه بر مجموعه پل شیشه ای هیر، منطقه گردشگری دربند نیز در افزایش میزان ترافیک سهیم است و شهرداری هیر باید با تمام توان در حل این معضل با همکاری سایر دستگاه ها تلاش کند.

در این جلسه اعضای حاضر راهکارها و پیشنهادهای خود را جهت تسریع روند معضلات موجود ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار