جلسه مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهردار زنجان در خصوص گسترش همکاری های فی مابین

زنجان (پانا) - طی هماهنگی های به عمل آمده، مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان به همراه معاونین این نهاد با دکتر یگانه شهردار زنجان در راستای تعامل و همکاری بیشتر برای اجرای پروژه های جدید عمرانی بین دو مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهردار زنجان در خصوص گسترش همکاری های فی مابین

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان در این دیدار مهندس خواجه ای به همکاری وتعامل بیشتر بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری تاکید کرد وگفت: بنیاد مسکن آمادگی لازم را برای اجرای پروژه های مشارکتی با این مجموعه را دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن از طراحی تا اجرا توانمندی های بالایی در اجرای پروژه های عمرانی در جهت توسعه وآبادانی دارد، افزود: این نهاد به عنوان یک دستگاه تخصصی وفنی، پروژه های متعددی از جمله پروژه گردشکری گاوازنگ و زنجانرود را در دست اقدام دارد که امیدواریم با همکاری بیشتر شهرداری شاهد تسریع در اجرای پروژه ها و افزایش تعاملات در جهت توسعه مرکز استان باشیم.

مهندس خواجه ای، خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن استان و شهرداری اهداف مشترک بسیاری در راستای توسعه وپیشرفت استان دارند و به خوبی می توانند با گسترش تعاملات، در جهت توسعه استان گام های مطلوبی بردارند.

در ادامه دکتر یگانه، با بیان اینکه، شهرداری از ظرفیت و توانایی های این نهاد، در راستای یشبرد اهداف و اجرای پروژه های عمرانی به ویژه بازگشایی محور پادگان استفاده می کند، ادامه داد: با توجه به وجود نیروهای متخصص و امکانات وتجهیزات مناسب، بنیاد مسکن به خوبی توانسته در اجرای پروژه های عمرانی موفق عمل کند و شهرداری نیز از این ظرفیت به نحو مطلوبی برای تسریع در امورعمرانی استفاده خواهد کرد.

در ادامه جلسه یشنهاد انعقاد تفاهم نامه ای بین دو دستگاه جهت تسهیل امور در روند ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در قالب طرح اقدام ملی از جمله اعمال تخفیفات در اخذ پروانه ها مطرح گردید، تا نسبت به اجرای پروژه های عمرانی شهری اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین در خصوص پیگیری امور مربوط به اجرای پروژه های جدید عمرانی بنیاد مسکن و نحوه اخذ پروانه های ساختمانی در ساخت و سازها، گفتگو وتبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار