رسانه ها نقش بی بدیل در فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب شرب دارند

ارومیه (پانا) - سخنگوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد رسانه ها نقش مهم و تاثیر گذاری در فرهنگ سازی برای صرفه جویی و مصرف بهینه آب دارند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها نقش بی بدیل در فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب شرب دارند

وحید مینایی در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه جویی درمصرف آب، با اشاره به جایگاه و تاثیر گذاری رسانه ها در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی در عرصه های مختلف، اظهار کرد: ایجاد حساسیت و پویایی در جامعه، نقش اساسی رسانه ها در موضوع مصرف آب است که بایستی این امر بصورت جدی دنبال شود.

وی گفت: برای عبور از بحران آب، مردم نقش کلیدی و اساسی دارند و در این میان، رسانه ها با داشتن دغدغه آب، نسبت به تغییر فرهنگ، نگرش ها و آداب و رسوم مردم در راستای صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب، تلاش کنند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیریت مصرف آب و برق و خانواده، مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه، مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، معدن، سازمان های عمومی و موسسات خصوصی و شرکت ها، مدیریت مصرف آب و برق، غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف آب و برق، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت های مردمی و مدیریت مصرف آب و برق و آموزه های دینی را از جمله عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق عنوان و اظهار کرد: فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده ها در مدیریت مصرف، استفاده گسترده تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی عمومی و بالابردن سطح دانش مصرف کنندگان آب و برق، تبیین نقش تولیدکنندگان تجهیزات کاهنده مصرف، تشریح نقش اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و بازچرخانی آب در راستای حفظ منابع آبی، تشویق و ترغیب دستگاه های خدمات رسان شهری و روستایی به کاهش مصرف آب و برق و تبیین اهمیت صحیح مصرف کردن و پرهیز از اسراف از منظر تعالیم دینی، از اهداف برنامه های پیش بینی شده برای هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار