نشست هم‌اندیشی افشای حقوق بشر آمریکایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛

علمی: ضرورت تبیین جنایات استکبار جهانی برای دانش آموزان و قشر جوان امری لازم و ضروری است

تبریز(پانا) - نشست هم‌اندیشی برای بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی صبح امروز سه شنبه 27 خرداد در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور ریئس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب با محوریت بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
علمی: ضرورت تبیین جنایات استکبار جهانی برای دانش آموزان و قشر جوان امری لازم و ضروری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی صبح امروز جلسه استانی هم‌اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین برگی ریئس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، و جمعی از رؤسای و نمایندگان ادارات، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: دشمنان قسم خورده نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وقتی که نتوانستند به اهداف شوم خود در سرنگونی نظام نوپای اسلامی دست پیدا کنند، تلاش کردند که با ترورهای کور، جریان انقلاب را از مسیر اصلی خارج کنند.

طاهر علمی افزود: منافقین کوردل و نیروهای نفوذی تلاش کردند که با ترور شخصیت‌های نظام، اصل انقلاب را به حاشیه ببرند ولی خون شهدای ترور، درخت انقلاب را تنومندتر از قبل، در مسیر خود حفظ کرد.
وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان اظهار کرد: هر چند که حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، رویدادی تلخ و ناگوار برای کشور بود ولی چهره پلید نفاق و استکبار را نمایان کرد و دست آلوده به خون ۱۷ هزار شهید ترور را رو کرد.

این مقام مسئول همچنین از برپایی میزگردهای روشنگرانه و بصیرت افزایی درباره اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، توصیف ابعاد گوناگون تروریسم برای جوانان، تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی، مراسم ویژه قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری، نصب نمادها و المان‌ها در سطح شهر و تجلیل از ۱۷ هزار شهید ترور در این هفته خبر داد.

در ادامه جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: حال که به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری اجتماعات مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان میسر نیست، از کلیه فرهیختگان و عناصر تاثیرگذار به ویژه رسانه‌ها درخواست می‌شود تا با استفاده از فرصت هفته حقوق بشر آمریکایی افکار عمومی را با جنایات و خیانت‌های شیطان بزرگ آشنا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین برگی ضمن اشاره به آشکار شدن علائم افول قدرت شیطانی تصریح کرد: از سال‌ها پیش افول قدرت آمریکا مطرح بوده ولی امروز دیگر این مسئله قطعی شده و باعث سرافکندگی مدعیان مذاکره با آمریکا شده است.

وی با اشاره به مناسبت های دیگر این هفته افزود: سالگرد حوادث و جنایات دیگری همچون بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ نفر، سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری و شلیک گلوله جنگی به هواپیمای مسافربری ایرباس و شهادت ۲۹۰ سرنشین آن از دیگر مناسبت های این هفته است که به آنها خواهیم پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خاتمه جلسه ازحضور گسترده همکاران همراه با عزیزان خود ضمن رعایت تمام اصول بهداشتی و پروتکل های وزرات بهداشت در محل وادی رحمت شهدای تبریز در روز جمعه مورخه5-4-99 راس ساعت 10.30تا 12 خبر داد و افزود: حضور گسترده عموم مردم شهید پرور استان در این مراسم مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار