وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

امروز شبکه شاد به بزرگ ترین رسانه تعاملی تبدیل شده است

همدان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر همدان اعلام کرد امروز شبکه شاد به بزرگ ترین رسانه ای که می تواند ارتباط را در بستر مناسب برقرار کند، تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز شبکه شاد به بزرگ ترین رسانه تعاملی تبدیل شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محسن حاجی میرزایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از دغدغه ها و نگاه های حمایتی مسوولین استان نسبت به آموزش و پرورش، اظهار کرد: در بحث کرونا ما با یک پدیده غیر منتظره عالم گیر رو به رو شدیم که ایران نیز مانند سایر کشور های جهان درگیر مسائلی شد که سوالات یکسانی داشت.

حاجی میرزایی افزود: وزارت بهداشت کاری کرد کارستان و اتفاقات خوبی رقم خورد که در این میان آموزش و پرورش نیز به میدان آمد و واکنش نشان داد.

وی با بیان این که ما در جمهوری اسلامی نسبت به سایر کشور ها بسیار متمایز عمل کردیم، تصریح کرد: این که یک نرم افزار بومی تولید شود و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، یک کار متمایز است.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر این که ما مسوول تربیت و آموزش فرزندان ملت هستیم و برای همین ظرفیت شاد را فراهم کردیم که تمام محتواهای عرضه شده در این بستر قابل کنترل است.

حاجی میرزایی گفت: شورای عالی فضای مجازی از روز اول از این کار حمایت کرد و به رفع اشکال این شبکه پرداخت و امروز شبکه شاد به بزرگ ترین رسانه ای که می تواند ارتباط را در بستر مناسب برقرار کند، تبدیل شده است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس برای رفع اشکال دانش آموزان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش توانست با کمترین نواقص مأموریت خود را در سال تحصیلی به پایان برساند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که تا پایان مرداد ماه باید تمام مدارس ما تحت پوشش شبکه قرار گیرند، اظهار کرد: ظرفیت شاد به ما بیشترین امکان را برای سیاست گذاری دقیق می دهد.

حاجی میرزایی افزود: این سیستم امکان ما را برای ارزشیابی های یکسان خیلی بالا برده است و با وجود شاد بهترین امکان برای فراهم کردن عدالت آموزشی فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار