ویژه برنامه‌های هفته صنایع دستی در استان فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اعلام کرد هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی صنایع‌دستی و آغاز هفته صنایع‌دستی ویژه ‌برنامه‌های متعددی در استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های هفته صنایع دستی در استان فارس

به گزارش اداره میراث فرهنگی استان فارس، مصیب امیری امروز با اعلام این خبر عنوان کرد: به همین مناسبت در روز 22 خرداد ماه مصادف با برنامه بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی در مرکز تجارت جهانی صنایع دستی مهستان با حضور مسولان استان و هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به مناسبت هفته صنایع دستی جلسه هماهنگی با موضوع شیراز، شهر جهانی صنایع دستی به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اظهار کرد: دراین هفته ویژه برنامه‌های متعددی توسط خانه‌های صنایع دستی برگزار می شود و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی، تکریم و دیدار با پیشکسوتان صنایع دستی و بازدید از کارگاههای تولید صنایع دستی برگزار خواهد شد.

امیری افزود: به همین مناسبت در سطح شیراز با همکاری شهرداری شیراز تصاویر پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی و تبلغات محیطی به صورت گسترده انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار