آزمون ورودی دبیرستان البرز با رعایت پروتکل ها در۱۳ تیرماه برگزار می شود

تهران (پانا) - محمد محمدی، مدیر دبیرستان ماندگار البرز از اضافه شدن رشته معارف اسلامی در دبیرستان البرز خبر داد و با اشاره به اینکه آزمون ورودی این دبیرستان در تاریخ۱۳ تیرماه برگزار می شود از نحوه برگزاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون ورودی دبیرستان البرز با رعایت پروتکل ها در۱۳ تیرماه برگزار می شود

محمدی در گفتگو با پانا، با اشاره به اینکه این دبیرستان حدود 1850 دانش آموز دارد گفت:‌ قدمت این دبیرستان 150سال است و در این دبیرستان به مدت هفتاد سال به روش های نوین تدریس انجام می‌شد. دبیرستان البرز بعد از انقلاب 41 سال در راه استقلال کشور تلاش کرده است و به نوعی نماد آموزش و پرورش ایران است.
مدیر دبیرستان البرز با اشاره به زمان برگزاری آزمون این مدرسه که در ۱۳ تیرماه است گفت: برای ورود به دبیرستان البرز حدود۷ هزار نفر داوطلب ثبت نام کرده اند و ۴۵۰ نفر پذیرش دانش‌آموز داریم.
وی با اشاره به اینکه این دبیرستان چند ساحتی است گفت: بیش از ۱۳۷رتبه زیر هزار در کنکور سراسری داریم، اما در این مدرسه علاوه بر فعالیت علمی، دانش‌آموزان فعالیت های فرهنگی نیز دارند. همه ساختارهای شش‌گانه رعایت می شود، به‌طوریکه در رشته تربیت بدنی رتبه نخست را داریم.
محمدی گفت: در حوزه آموزش و پرورش طرح معاینه سراسری دانش آموزان را داریم. در طول سال اگر دانش آموزی بیماری خاص داشته باشد، شناسایی می شود، پرونده پزشکی دارد و به سایر مراکز درمانی می رود.
وی افزود: ‌ما در طی سال تلاش کردیم تا نهایت پروتکل های بهداشتی رعایت شود و بستر فضای مجازی سخت فراهم و برای ما ماندگار شد، به‌طوریکه بیش از پیش می توانیم از فناوری های جدید جهت تدریس به دانش آموزان مان استفاده کنیم. تمام آموزش ها انجام شد و از این امر رضایت داشتیم. همچنین کتابخوانی و همه فعالیتها مثل سابق به‌صورت مجازی برگزار شد.
مدیر دبیرستان البرز درباره نحوه برگزاری آزمون ورودی این دبیرستان گفت: امسال قرار نیست همه دانش آموزان یک‌جا و در همین مدرسه تجمع داشته باشند و این آزمون در مناطق اما بصورت همزمان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار