مدیر آموزش و پرورش دشتستان خبر داد؛

بازدید مدیر آموزش و پرورش دشتستان از مدارس شهر برازجان

دشتستان (پانا)_ در ادامه روند حضور و بازدید از مدارس برازجان مدیر آموزش و پرورش دشتستان به اتفاق تعدادی از همکاران اداری از مدارس سطح شهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش دشتستان از مدارس شهر برازجان

به گزارش پانا، سهراب باقری مدیر آموزش و پرورش دشتستان به همراه معاون و مسئول آموزش از مدارس برازجان بازدید کردند.

در این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و کلاس های درس طی نشستی از زحمات و تلاش های مدیران و معلمان مدارس قدردانی و تشکر کرد .

باقری گفت: در مقطع ابتدایی ارزشیابی دانش آموزان همچون سال های گذشته به شکل توصیفی توسط آموزگاران مربوطه انجام می شود .

دبیر شورای آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: در مقطع متوسطه اول، امتحانات کلاس های هفتم و هشتم به صورت غیر حضوری و پایه نهم به صورت حضوری برگزار می شود.

باقری تصریح کرد: در مقطع متوسطه دوم، امتحانات کلاس های دهم و یازدهم به صورت غیرحضوری و پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم شورای مدرسه در خصوص چگونگی ادامه فعالیت درسی دانش آموزان و برگزاری امتحانات قابل احترام و لازم الاجرا است بیان کرد: دانش آموزانی که امتحانات آنها به صورت حضوری برگزار می شود موظف به رعایت تمامی نکات بهداشتی از قبیل همراه داشتن دستکش و ماسک هستند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تاکید کرد: تمامی حوزه های امتحانی، ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از قبیل ضد عفونی کردن روزانه حوزه ها و صندلی های دانش آموزان و تهیه ملزومات بهداشتی هستند.

وی گفت: برای رعایت مطلوب تر پروتکل های بهداشتی توسط مدارس، سرانه ای بهداشتی در اختیار آنان قرار گرفته است تا نکات بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود و خانواده ها و دانش آموزان در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار