فیلم کوتاه جنگ و صلح نماینده ایران در جشنواره رم

قزوین (پانا) - فیلم کوتاه جنگ و صلح به نویسندگی و کارگردانی احسان میرزایی به نهمین جشنواره فیلم کوتاه Tracce cinemactografiche film fest رم راه یافت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه جنگ و صلح نماینده ایران در جشنواره رم

فیلم کوتاه جنگ و صلح به نهمین جشنواره فیلم کوتاه Tracce cinemactografiche film fest که از ۳۰ ژوئن تا ۵ ژولای (۱۰ تا ۱۵ تیرماه 99) در سه بخش انیمیشن، آزاد و اجتماعی در شهر رم برگزار می‌ شود، راه یافت.

این فیلم دومین حضور بین المللی خود را تجربه می کند که پیش تر در آبان سال 98 در جشنواره فیلم کوتاه تهران در بخش تجربی قرار داشت.

احسان میرزایی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه جنگ و صلح، در گفتگو با پانا، با بیان اینکه این فیلم موضوع قدرت را بر پایه دو مفهوم جنگ و صلح به تصویر می کشد، می گوید: «جنگ و صلح، فیلمی تجربی با حالاتی خلاقانه و داستانی کم است که با ترکیب انیمیشن و فیلم، تلاش کرده فیلمی خلاقانه را عرضه کند.»

این کارگردان جوان و فعال استان قزوین در مورد داستان فیلم، اظهار می کند: «در این فیلم کراوات قرمز نماد قدرت معرفی شده است و این قدرت در نهایت منجر به خفه شدن دارنده قدرت می شود.»

میرزایی بیان می کند: «ما برای فیلمبرداری از لوکیشن داخلی بهره برده ایم و تمام کارها در قزوین انجام شده است.»

فیلم کوتاه جنگ و صلح به نویسندگی و کارگردانی احسان میرزایی، با بازی درخشان حمید امیدوار و تهیه کنندگی سینمای جوان استان قزوین و احسان میرزایی تهیه و تدوین شده است.

احسان میرزایی کارگردان این فیلم از هنرمندان برجسته حوزه فیلم و رسانه است و همکاری تنگاتنگی با مجموعه صدا و سیما دارد.

خبر: مسعود میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار