برگزاری محفل انس با قران در مدیریت آموزش وپرورش ابو موسی

خبرگزاری پانا: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همه روزه محفل انس با قرآن بعد از نماز جماعت ظهر وعصر در محل نمازخانه آموزش وپرورش ابو موسی برگزار می گردد.

کد مطلب: ۱۰۶۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با فرا رسیدن بهار قرآن رمضان المبارک، نوای دلنشین وحی در فضای آموزش و پرورش شهرستان طنین انداز شد.

محمدخوشفکر معاون پرورشی و تندرستی اداره آموزش و پرورش ابوموسی باعنوان این مطلب، افزود: رمضان ماه خودسازی و عبودیت است که می توان با بهره گیری ازآن درتزکیه نفس وپاکسازی خویش از رذایل اخلاقی کوشید و قرآن در این مسیر همچون چراغی روشن می تواند یاری گر انسان باشد.

خوشفکر در ادامه عنوان کرد: از سوی کارشناسی قرآن و عترت مدیریت برنامه های مذهبی و تربیتی گوناگونی برای افزایش بینش دینی کارکنان دراین ماه مبارک درنظر گرفته شده که علاوه بر ترتیل خوانی قرآن کریم که همه روزه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می گردد، می توان به تشکیل حلقه های صالحین با موضوع مبانی تربیت اسلامی، سبک زندگی دینی و برگزاری زیارت پرفیض عاشورا اشاره نمود.

معاون پرورشی و تندرستی مدیریت درپایان یادآور شد: رسالت مجموعه پرورشی شهرستان نهادینه نمودن معارف دینی و مانوس نمودن نسل نوجوان با آموزه های اخلاقی و تربیتی قرآن کریم است که در این راستا در تابستان سال جاری کلاسهای آموزشی قرآن کریم باحضور گسترده دانش آموزان در پایگاههای اوقات فراغت در حال برگزاری است که امیدواریم با توجه به اقدامات صورت پذیرفته نتیجه رضایت بخشی کسب نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار