رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد

حضور برنامه سواد آموزی در شبکه اجتماعی شاد

تهران (پانا) - سومین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان در سال 1399 با حضور ریاست سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور برنامه سواد آموزی در شبکه اجتماعی شاد

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، صبح امروز همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم سومین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان با حضور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام و لیالی ماه رمضان و تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در پیام خود به مناسب دوازدهم اردیبهشت ماه فرمودند؛ کار بزرگ معلمان آموزشی، شکوفا سازی استعداد برای ارزش های متعالی است. بنابراین باید ما معلمان قدر خود را بدانیم و با جان و دل و عشق به فرزندان این آب و خاک خدمت کنیم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در بخش دیگر از صحبت‌های خود ضمن تشکر از گزارش تهیه شده در خصوص ضوابط بودجه سال 1399 گفت: با توجه به اعتبار تخصیصی وضیعت بودجه در سال جاری نسبت به سال گذشته خوب نیست و لازم است سازمان و معاونان سوادآموزی استان‌ها حداکثر صرفه جویی هزینه‌ای را در اولویت داشته باشند و همچنین به گونه‌ای برنامه ریزی شود که بتوانیم با تقویت و نظارت، کیفیت آموزشی را بالا ببریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان در ادامه گفت: باید امسال ارتباط مستمر با سازمان برنامه و بودجه داشته باشیم و فعالیت‌ها خوب و متقن تببین شوند و با شفاف سازی هر چه بیشتر در فعالیت‌های حوزه سوادآموزی انشاالله بتوانیم اعتبار قابل قبولی را برای فعالیت‌های سوادآموزی جذب کنیم.

محمدزاده از تمامی مدیران خواست تا ضوابط بودجه سال 1399 را با دقت بررسی و مطالعه کنند و اگر نکته و نظری داشتند به واحد تخصصی منعکس کنند تا انشالله با بهینه سازی بودجه سال 1399، آموزش قابل قبولی را شاهد باشیم.

در ادامه محمدزاه به جلسه مشترک هفته آتی مدیران با معاونان سوادآموزی استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس اشاره کرد و گفت: شایسته است برای برگزاری مطلوب جلسه به‌صورت ویدئو کنفرانس تمامی زمینه‌های برقراری ارتبا ط با دقت فراهم شود‌.

وی افزود: همچنین سیاست‌های سال 1399 و نامه حجم ابلاغی سال جاری از مستند سازی دریافت و برای ابلاغ در آن روز آماده باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان در پایان گفت: حضور برنامه سوادآموزی در شبکه اجتماعی شاد را پیگیری کردیم که مقام عالی وزارت موافقت خود را اعلام و تاکید کرد که اسرع وقت اقدام شود.

جمشیدی مدیر کل طرح وبرنامه سازمان نیز تحلیل از ضوابط بودجه سال 1399 را در جلسه ارائه و اعضای شورا نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار