پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌پردیس به مناسبت روز معلم

تهران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌پردیس اعلام کرد چه واژه با شکوهی است معلم که وجودش برافروزاننده شمع فرزانگی و جاری کننده زلال دانایی بر ذهن های آدمیان از ازل تا به ابد است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌پردیس به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش پردیس، متن پیام حسنوند، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌پردیس به شرح ذیل است:

"لَقَدْ مَنَّ اللّهُ عَلَى الْمُؤمِنِینَ إِذْ بَعَثَ فِیهِمْ رَسُولًا مِّنْ أَنفُسِهِمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَإِن کَانُواْ مِن قَبْلُ لَفِی ضَلالٍ مُّبِینٍ" آل عمران 164

از آنجایی که معلمی شغل انبیاست و زبان از شرح جایگاه رفیع معلم قاصر است، از آیات شریفه قرآن کریم در اهمیت مقام معلم مدد جستیم.

چه واژه با شکوهی است معلم که وجودش برافروزاننده شمع فرزانگی و جاری کننده زلال دانایی بر ذهن های آدمیان از ازل تا به ابد است.

رسالت معلم برانگیختن شوق یادگیری و اندیشیدن ، شکوفا نمودن خلاقیت، تعلیم و تزکیه شاگردان در همین راستا و نیز هنر درست زیستن است.

روز معلم فرصتی است تا بار دیگر یاد و خاطره سه هزارو هفتصد معلم شهید و بیش از سی و پنج هزار دانش آموزانی را گرامی بداریم که در کلاس درس ایمان و ایثار را به منصه ظهور رساندند.

بی تردید قدردانی و تشکر از تلاش های بی شائبه فرهنگیان در سایه برنامه ریزی، همدلی و اراده ملی برای رفع مشکلات و دغدغه های آن ها به عنوان اصلی ترین رکن نظام آموزشی کشور است.

در سالروز شهادت معلم بزرگ شهید مرتضی مطهری، به روان پاک ایشان درود می فرستیم.

هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمامی همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و از رشادت ها و تلاش های مضاعف شما عزیزان بویژه در این ایام در راستای پویایی آموزش و یاد دادن هنر خوب زیستن در هر شرایطی به دانش آموزان عزیزمان، قدردانی می کنم.

امید آن دارم در سایه الطاف الهی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در سال جهش تولید، شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر در نظام تعلیم و تربیت کشور عزیز خود باشیم.

برایتان از خداوند سلامت و برکت خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار