رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

تمرکز استاندار خراسان رضوی روی مسائل اقتصادی قابل تقدیر است

مشهد(پانا)- رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت تمرکز استاندار خراسان رضوی روی مسائل اقتصادی برای حل مشکلات این بخش قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز استاندار خراسان رضوی روی مسائل اقتصادی قابل تقدیر است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر در همایش تجلیل از کارگران گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه استان که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور داریم باید برای برون رفت از آن، تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.
وی افزود: پیش از این نشان داده‌ایم که در کشورمان تهدیدها را با تدبیر، برنامه‌ریزی و انعطاف در حوزه‌های مختلف قانونی و اجرایی، می‌‌توانیم تبدیل به فرصت کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین پژمان‎فر با اشاره به اینکه پیدا کردن راهکارهای کوتاه مدت می‌تواند جهشی در حل مسائل کشور ایجاد کند، خاطرنشان کرد: همواره به صورت میدانی از واحدهای تولیدی بازدید کرده‌ام و ارتباط داشته‌ام، به طور مثال واحد‌ی داریم که به محض آنکه فشاری به آن‌ها وارد می‌شود کارگر را برای بیمه بیکاری معرفی می‌کند، همچنین کارفرمایی داریم که با تمام توانش کارگر را نگه داشته‌ است تا بیکار نشود.
وی با بیان اینکه ارتباط تنگانگی بین دستگاه اجرایی، قانونگذاری و قضایی استان وجود دارد، عنوان کرد: الحمد‌الله در استان خراسان رضوی این ارتباط وجود دارد، از استاندار خراسان رضوی هم تقدیر می‌کنم؛ چرا که تمام تمرکز استان را در این موضوعات اقتصادی برای حل مسائل گذاشته‌اند و همواره پای کار بوده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار