دستگیری عامل دستبرد به باغ ویلا ها و کشف 7 فقره سرقت در چناران

جناران (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی گلمکان و کشف 7 فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل دستبرد به باغ ویلا ها و کشف 7 فقره سرقت  در چناران

به گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی چناران، اویسی در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته، گشت کلانتری 12 گلمکان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود 2 مرد جوان که با دیدن خودروی پلیس در تاریکی شب متواری شدند را تحت تعقیب قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: مأموران انتظامی با هوشیاری به متهمان نزدیک و موفق شدند یکی از آنها را دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه او، مقداری اموال و اقلام سرقتی کشف کردند.
سرهنگ اویسی ادامه داد: متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه دار سطح حوزه است، به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های اولیه پلیس به 7 فقره سرقت از باغ ویلاهای این شهرستان اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی یک نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی، مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله، پمپ آب، سیم و کابل، ابزارآلات، آهن آلات، لوله و اتصالات آبیاری و تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی کشف شد.
اویسی در پایان ضمن توصیه با مالکان اماکن خصوصی در اجرای تمهیدات لارم در جهت پیشگیری ار سرقت، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت شناسایی و دستگیری همدست متهم، ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار