اوقاف مازندران یک خط تلفن به درخواستهای مردمی اختصاص داد
سای (پانا) - اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد که یک خط تلفن برای پاسخگویی به درخواستها و سؤالات شهروندان اختصاص داده است.
![اوقاف مازندران یک خط تلفن به درخواستهای مردمی اختصاص داد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZmNmMDIBcWiL/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHEmDDAo2iZxssAIKXaKdntA,,/ZmNmMDIBcWiL.jpg)
صاحب نجفی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به پانا گفت: «خط تلفن 01133322058 برای شهروندان مازندرانی اختصاص داده شده است تا بتوانند با این خط برای پیگیری نامه و مشکلات احتمالی با اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تماس بگیرند و مستقیما با مسئول مربوطه صحبت و درخواستها را پیگیری کنند.»
او با اشاره به ضرورت اجرای پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از هرگونه تجمع، هدف از اختصاص این خط را، سهولت در کار و پیگیری مشکلات مردم برشمرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه ملاقات مردمی روزهای سهشنبه برای حفظ سلامت مردم باید به حداقل برسد، بیان کرد: «این اداره کل به صورت غیر حضوری در ساعات اداری پاسخگوی درخواستها و سؤالات شهروندان مازندران است اما در صورت نیاز به حضور اربابرجوع به ادارهکل این امر با وقت قبلی و رعایت نکات بهداشتی صورت میپذیرد.»
ارسال دیدگاه