دانش آموز پیشتاز و ورزشکار قشمی به اردوی تیم ملی دعوت شد

هرمزگان(پانا)- پریا ایزدیاری دانش آموز پایه دهم رشته علوم تجربی از دبیرستان نمونه دولتی محدثه قشم با کسب مقام دوم لیگ کاراته وان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز پیشتاز و ورزشکار قشمی به اردوی تیم ملی دعوت شد


به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، پریا ایزدیاری به مدت ده سال در این رشته رزمی فعالیت دارد و تا کنون بیش از سی مدال رنگارنگ در سطح بین الملل، کشور و استان کسب کرده که می توان به مقام اول مسابقات بین المللی Iokmc ( تهران - ۱۳۹۷) اشاره کرد.

وی علاوه بر ورزش در دیگر فعالیت های مدرسه نیز مانند مسابقات فرهنگی هنری حضور فعال دارد و شش سال متوالی عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی است و هم اکنون نیز به عنوان رئیس مجمع شورای دانش آموزی شهرستان قشم مشغول فعالیت است. از نظر وی ورزش باعث شده به لحاظ جسمی و روحی در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد، چرا که از قدیم گفته اند: عقل سالم در بدن سالم است.

آرزوی وی کسب عنوان موفق ترین بانوی ایرانی، کسب مدال مسابقات المپیک و تأسیس مجهزترین بیمارستان چشم پزشکی جهان در کشور است.

توصیه ایزدیاری به دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس، برنامه ریزی قوی برای مطالعه و همچنین انجام حرکات ورزشی سبک و تغذیه مناسب جهت افزایش ایمنی بدن است و این که همیشه به یاد داشته باشیم که ما هر روز یک وظیفه بیشتر نداریم ، این که از دیروز خودمان بهتر باشیم .

لازم به ذکر است پریا ایزدیاری در لیگ کاراته وان ایران که در این اواخر برگزار شد موفق به کسب رتبه دوم رنکینگ شد و از سوی فدراسیون کاراته برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار