اطفاء حریق یک کارگاه چوب بری و مبل سازی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفاء حریق یک کارگاه چوب بری و مبل سازی در منطقه مرتضی گردشهرستان اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اطفاء حریق یک کارگاه چوب بری و مبل سازی در اسلامشهر

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در این رابطه اظهار کرد: درساعت هفت و پنجاه و شش دقیقه صبح امروزپنجم اسفند نود وهشت یک مورد آتش سوزی در کارگاه چوب بری و مبل سازی محله مرتضی گرد، اسلامشهر به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شدوبلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی شامل تجهیزات تنفسی و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام می‌شوند.

او در ادامه بیان کرد: محل آتش سوزی سوله ای مسقف حدود ۴۰۰ متر بود که یک و نیم طبقه نیز داخل آن بودکه با سقف شیروانی و غیر مقاوم پوشیده شده بود و مقداری چوب و مصنوعات چوبی در آن وجود داشت و چندین بشکه مایعات قابل اشتعال نیز برای همین کار استفاده می‌شد که بشکه‌ها هم شعله ور شده بودندو سبب آتش بیشتر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: زمانی که نیروها به محل رسیدند کاملاً این سوله شعله ور و به سرعت در حال سرایت به سوله‌های اطراف بود و در لحظات اولیه چهار نفر از کارگران که از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند سریعاً مورد بررسی قرار گرفتند و تحویل نیروهای اورژانس شدند و گروه‌های دیگر همزمان مشغول خاموش کردن آتش شدند.

ملکی عنوان کرد: ۳ کارگر نیز در سوله مجاور که آتش در حال سرایت به آن سوله بود محبوس شده بودند که آتش نشانان آنها را هم به سلامت خارج کردند و روند امدادرسانی ادامه پیدا کرد که خوشبختانه این حادثه بدون مصدوم پایان یافت و اتش خاموش شد و نیروها در حال لکه گیری شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط پایان سال 98 کارگاه‌ها اصول ایمنی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار