امام جمعه فیروزکوه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش :

باید در مقابل تهدیدهای فرقه‏ های ضاله به دانش‏ آموزان ،هوشیار بود

خبرگزاری پانا : امام جمعه فیروزکوه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به تهدیدهای فرقه های ضاله گفت :امروز فرقه‏ های ضاله و خودساخته، دانش‏آموزان کشورمان را تهدید می‏کند و باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، ، حجت ‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، با اشاره به مسلمان شدن (بدخشانی) یکی از بهائیان منطقه در هفته گذشته اظهار کرد: جای بسی شکر دارد که در این برهه از زمان، برخی به این نتیجه می‏ رسند که اسلام با ارزش ‏ترین و بهترین دین آسمانی است .

وی هشدار داد: با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان بر ضد دین اسلام و وجود انواع و اقسام فرقه‏ های مذهبی در استان‏های مرزی شمال کشور و برخی نقاط منطقه، وظیفه داریم تا آحاد جامعه به خصوص دانش ‏آموزان را توجیه و از گزند دیگر فرقه‏ ها و مسلک‏ ها حفظ کنیم .

امام جمعه فیروزکوه همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان، با توبه و انابه و با قلبی سلیم باید به استقبال ماه میهمانی خدا برویم .

استیری با بیان اینکه دو عنصر دیده و دل در وجود انسان از اهمیت ویژه ‏ای برخوردار بوده و سرنوشت‏ ساز است، گفت: اگر انسان کنترل چشم خود را داشته باشد، به طور قطع و یقین کنترل دل هم به دنبال آن خواهد آمد .

استیری ادامه داد: به فرموده امام علی(ع) در نهج ‏البلاغه، قلب سلیم، قلبی است که پیرو راهنمایان باشد؛ از کسی که هدایتش کرده (خداوند) پیروی کند و از کسی که گمراهش کرده دوری گزیند .

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ماه شعبان رو به پایان است و باید سعی کنیم که در ایام باقی مانده آن از قلبی سلیم برخوردار شویم .

استیری بیان داشت: اگر خدای نکرده از قلب مریض برخوردار باشیم، باید مریضی‏ ها را در ماه رمضان از خود دور کرده و از گناه توبه کنیم تا از قلب سلیم برخوردار شویم .

یعقوب ایمانی مدیر منطقه و دبیر شورای آموزش و پرورش در خصوص مصوبات جلسه قبل توضیحات مبسوطیبهمراه گزارش كار یك ماهه ارائه نمود و دستور جلسه را قرائت كرد.

پیگیری به نحو احسن كردن مدارس بلااستفاده ، وضعبت پیش دبستان ها در اداره بهزیستی ، تخلیه مدرسه 15 خرداد (مجموعه پسران آفتاب) ، ترمیم پیاده روهای برخی از مدارس و سهمیه های باقیمانده نهادها در هومشمند سازی مدارس از مصوبات جلسه سوم بود.

در ادامه ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورشضمن تقدیر و تشكر از مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی از خلق حماسه عظیم 24خرداد ، این پیروزی بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب و امت حزب اله تبریك گفت و به جمع بندی مصوبات جلسه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار