آشنایی بیشتر دانش آموزان گیلانی با فعالیتهای هلال احمر

رشت (پانا) - جمعیت هلال احمر با ایجاد بستر لازم جهت حضور دانش آموزان در مراکز عملیاتی این نهاد خیریه مردمی با فعالیتهای آن آشنا می شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی بیشتر دانش آموزان گیلانی با فعالیتهای هلال احمر

مهدی ولی پور، مدیر عامل هلال احمر استان گیلان بیان کرد: با اجرای این طرح در شعب هلال احمر ضمن ایجاد فرصت لازم جهت حضور دانش آموزان آنان را با فعالیتهای هلال احمر آشنا کرده و سبب ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به هلال احمر می شود.
او ایجاد علاقمندی در بین دانش آموزان به مباحث امداد و کمک های اولیه، گسترش فرهنگ صلح و دوستی و ایجاد انگیزه در فعالیت های داوطلبانه را از دیگر اهدف اجرای طرح ماه نشان در استان برشمرد.

امید عظیمیان، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سراسر استان، از هر شعبه پذیرای 30 دانش آموز عضو کانون بود که ضمن بازدید میدانی از تجهیزات امدادی، فرآیند امدادرسانی در حوادث را آموختند .
او بیان کرد: این طرح برای دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه پایه های هفتم، هشتم و نهم برگزار می شود که از برنامه های ارائه شده در این طرح می توان به شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، آشنایی با اصول امداد و کمک های اولیه، آشنایی با تجهیزات امدادی، آشنایی با حوادث محلی و فرآیند امدادرسانی در حوادث نام برد.

بیش از 480 نفر از دانش آموزان با اجرای "طرح ماه نشان" برای فعالیت های بشردوستانه ترغیب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار